torstai 1. lokakuuta 2015

Just say yes

Saatuani tietää, että joudun, tai saan, miten sen nyt ottaa, osallistua Tough Mudderiin ensi lauantaina, olen yrittänyt urheilla tällä viikolla ahkerasti. Lähinnä juosta ja tehdä muuta cardiota. Juoksuharrastus onkin tässä kesän ajan ollut paussilla kun täällä on yksinkertaisesti ollut liian kuuma ulkona juoksemiseen. Ja matolla juokseminen on tyl-sää! Kävinkin tuossa pari viikkoa sitten ekan kerran pariin kolmeen kuukauteen noin 5 kilometrin juoksulenkillä ja olihan se nyt aika hapokasta! Todella ihanteelliset lähtökohdat siis tällaisen puolimaratonin mittaisen temppuradan juoksemiseen (luultavasti vielä paahtavassa auringonpaisteessa):D Oon kuitenkin aika, jos en kilpailuhenkinen niin ainakin päättäväväinen, mitä tulee fyysisiin haasteisiin, enkä ihan heti suostu luovuttamaan saatika laahustamaan maaliin vipoviimeisenä. Vaikkei Tough Mudder tietysti mikään kilpailu olekaan. 

Kuka tietää ehkä saan tästä lisäintoa taas aktiivisemman juoksuharrastuksen aloittamiseen. Se on kai ihan hyväkin ainakin rasitusvammojen ehkäisyn kannalta harrastaa monipuolista liikuntaa, eikä aina sitä yhtä ja samaa. Estää samalla myös kyllästymisen, joka ainakin mun tapauksessa on vaarana jos liikaa tekee samoja juttuja.

Eric ehdottelikin tuossa yksi päivä, että me ostettaisiin kuukauden kortit crossfittiin. Siinä on kans sellainen laji, joka mua vähän etukäteen epäilyttää. Ei kyllä yhtä pahasti kuin Tough Mudder, mutta joka tapauksessa. Ehkä lauantain jälkeen joku crossfit ei tunnu enää miltään ja lähden kokeilemaan sitä avoimin mielin:D Pitäisi ehkä muutenkin sanoa useammin "kyllä" uusille jutuille:)

(Sen oon kyllä päättänyt, että jos mä kerran lähden Tough Mudderiin, niin Eric saa istauttaa persuksensa satulaan ja lähteä mun kanssa ratsastamaan! Pitää senkin opetella sanomaan "kyllä", ei vaan mun!:D)

Tänään on vika mahdollisuus viime hetken kunnonkohotuksiin ennen lauantaita. Huomenna me lähdetään heti töiden jälkeen ajamaan kohti Dallasia ja lauantaiaamuna sitten pärähtää. Olin ajatellut raahata tuon miehen kanssani lenkkipolulle töiden jälkeen, mutta se palasikin eilen suurlähetystövierailultaan D.C:stä kera flunssan. Toivottavasti flunssa parantuu nopeaa eikä tartu muhun. (Koska joku kuitenkin kysyy: E:llä on ensi kuussa työmatka ETELÄ-AFRIKKAAN [en oo kade], "joutui" hän tekemään lyhyen reissun D.C:hen Etelä-Afrikan suurlähetystöön passinsa kanssa. Ja kerkesi siinä muuten ihan kivasti myös käydä kaikki kaupungin nähtävyydet läpi palkan juostessa tietysti samanaikaisesti.)

Hyvää viikonloppua ja lokakuuta kaikille (herranjestas juurihan kesä vasta alkoi). Palaillaan varmaan viikonlopun jälkeen jos ollaan hengissä:D

Kurpitsat ovat saapuneet kauppoihin!

4 kommenttia: