torstai 30. heinäkuuta 2015

TBT. Or not.

Nyt ärsyttää. Halusin kirjoittaa vaihto-opiskeluistani Varsovassa ja Göteborgissa ja laittaa tänne kuvia noilta ajoilta, mutta niitä kuvia ei löydy mistään! En tiedä mitä on tapahtunut.

Ostin noin kuukausi sitten vihdoin ulkoisen kovalevyn, keräsin kaikki muistitikkuni kasaan ja siirsin niistä kaikki kuvat ja muut tiedostot kovalevylle. Vihdoin. Tämä olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten!

Nyt kuvia läpi käydessä sitten huomasin, että molempien vaihto-opiskelujen aikaiset kuvat puuttuvat, eikä mulla ole mitään hajua mitä on tapahtunut. Järkyttävää! Onneksi iso osa niistä on sentään Suomessa kehitettynä albumeissa... Joitakin yksittäisiä kuvia löysin noilta ajoilta muistitikuilta, mutta en mitään kokonaisia kansioita, tai oikeastaan mitään, mikä kuvaisi sitä aikaa noissa maissa ja kaupungeissa. Tässä nyt siis näitä, joita löytyi...

Varsovan keskustassa 2010. Mä niin tykkäsin tuosta kaupungista!

Mun kämppä oli keskellä Varsovan vanhaa kaupunkia :) Ihan paras sijainti!
Varsovasta matkattiin yksi viikonloppu bussilla Ukrainaan, joka oli ehkä halvin maa, missä oon ikinä ollut!
Lviv, Ukraina
Göteborgin ajoilta eli vuosi oli 2012.
Vaihtarielämää (=Bileet joka viikonloppu... ja joskus keskellä viikkoakin:D)
Göteborgista taas matkattiin bussilla Köpenhaminaan...
...ja Osloon.


Mun oslolainen kaveri kertoi mulle, että tämä on puiston kuuluisin patsas ja sen kanssa kuuluu poseerata näin!

Nyt kun katsoi nämä vähät kuvat, jotka löytyi, ärsyttää vieläkin enemmän että ne muut kuvat on hävinneet jonnekin ! Perhana!

4 kommenttia:

  1. Voi ei, voin kuvitella mika fiilis siulla on kun kuvat kadonneet! Itekin oon joskus alustanu kameran muistikorttia ja tajunnut etta enpa ollutkaan siirtanyt kuvia viela koneelle.

    Tuo Varsovan vanha kaupunki nayttaa tosi kivalta, todellaki loistosijainti ollut siun kampalla :) tallaisten postausten lukeminen nostattaa aina kauheen matkakuumeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Joskus kiroan kyllä huolimattomuuttani. Oon kans kerran tyhjännyt kameran muistikortin (lomakuvineen) ennen niiden siirtämistä koneelle:( :D Arvaa ku otti päähän! Ja nyt nämä on hävinnyt. Täst edes kaikki tulee pysymään kovalevyllä. Piste!

      Mulla kävi ihan uskomaton munkki tuon Varsovan kämpän kanssa. Monet kaverit asui opiskelijakämpissä, joista meni jopa tunti bussilla kampukselle. Ja kampus sattui sijaitsemaan tuossa vanhan kaupunkin kupeessa, joten mulla meni 10 min sinne kävellen heh:)

      Poista
  2. Ääh, eikä! Mulle on kerran käynyt noin, hukkuneena sentään vain yhden päivän verran kuvia... mutta sekin otti päähän vaikka kuinka pitkään! Tän takia pitäisi aina jaksaa teettää tasaisin väliajoin noita valokuva-albumeja. Ne todistetusti säilyy seuraavat 50 vuotta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne säilyy! Ellei jotain tulipaloa tule! Mutta siis, että oon tyhmä kun oon MOLEMPIEN vaihtojen aikaiset kuvat onnistunu tuhoamaan. En ymmärrä miten ees on mahollista!

      Poista