keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Uudet lempparit

Nyt teen jotain tavoistani poikkeavaa nimittäin suosittelen teille mun uusia lempparikosmetiikkatuotteita. Ja vapaaehtoisesti sekä tästä mitään hyötymättä!

Tässä kuukausi sitten ostin niin hyvät ihonhoitotuotteet, että ajattelin täälläkin vinkata niistä.

Acuren tuotteista sain itseasiassa vinkin Madden blogista. Olin ajatellut kokeilla luonnonmukaisia tuotteita ja Madde vinkkasi näistä kuin tilauksesta. Tilasin putelit Amazonista heti samana iltana. Acuren tuotteet ovat  vegaanisia ja 100% biohajoavia. Niitä ei myöskään ole testattu eläimillä, mikä on tietysti plussaa.

Beccan meikkivoidetta mulle suositeltiin noin vuosi sitten Sephoran ihoanalyysissa, mutta heiltä oli silloin kyseinen sävy loppu, joten en voinut ostaa sitä. Nyt vihdoin ja viimein sen kävin ostamassa ja en voisi tyytyväisempi olla. En tarvi puuteria enää ollenkaan! Mun iho on rasvoittuvaiseen taipuva ja iltapäivään mennessä otsa kiiltää. Eipä kiillä enää. Tätäkään ei ole testattu eläimillä!

Mun iho on tasoittunut tässä muutaman viikon aikana huimasti, eikä näppyjä ole tullut enää paljon yhtään! Acuren myrkyttömät tuotteet selvästi sopivat ainakin mun iholle ja yhdistettynä kunnon meikkivoiteeseen olen tulokseen erittäin tyytyväinen! Suosittelen :)

10 kommenttia:

  1. Munkin iho on rasvoittuva, täytyypä kokeilla tuota meikkivoidetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kokeile ihmeessä! Oli ainakin kuin tehty mun iholle :)

      Poista
  2. Mulle suositeltiin joskus keväällä tätä Acure sarjaa Sproutsissa. Myyjä hehkutti tuotesarjaa ja ostinkin niiden kosteuttavan naamasuihkeen (on muuten tosi hyvä täällä kesällä, suosittelen). Lisäksi juuri viime viikolla hypistelin Whole Foodsissa näiden naamarasvoja. Nyt kun säkin vielä suosittelet tätä, niin taidanpa ostaa tätä sarjaa ensi kerralla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollut nähnyt näitä missään kaupassa! Amazonista tilasin siis ja oon kyllä tosi tyytyväinen. En tiedä onko Acuren ansioita 100% varmasti, mutta mun iho on näiden käytön alottamisen jälkeen parantunut kyllä huomattavasti :)

      Poista
    2. Täältä niitä saa myös ostaa ja myös muuta luomukosmetiikkaa: http://www.iherb.com/search?kw=acure#p=1

      Poista
    3. Jep, oon joskus selaillutkin IHerbiä :)

      Poista
  3. Mulla olis putsareiden ja meikkivoiteen osto edessä ja muistelin, että suosittelit täällä joskus jotain tuotteita, joten kaivoin tän vanhan postauksen esille :) Ootkos ollut edelleen tyytyväinen näihin tuotteisiin? :) Tossa meikkivoiteessa ei taida olla suojakerrointa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa ostin noiden Acuren tuotteiden jälkeen Mary Kayn putelit kun työkaveri, joka myy MK:ta tyrkytti:D tykkäsin kyllä varmaan noista enemmän ja ne on luonnonmukaisia eikä ole eläimillä testattu joten ostan varmaan nuo taas kun nää MK:t loppuu.
      Tuo meikkivoidekin mulla jo loppui, enkä oo ostanut uutta kun sain äitiltä joululahjaksi Diorin ja sitten nyt kesäksi vielä ostin kevyemmän Lumenen BB-voiteen suojakertoimella. EN muista oliko tuossa Beccan voiteessa suojakerrointa? Se oli kyllä muuten kaikin puolin hyvää ja piti ihon mattana pitempään kun vaikka tämä kevyt BB..Ostan varmasti sen taas tässä kesän jälkeen :)

      Poista
    2. Oih, sähän oot vallan legendaarisia tuotteita päässyt sit testaamaan ;) Acura vaikutti tuotekuvaustenkin perusteella hyvältä eikä ole hinnalla pilattu, niin ehkäpä kokeilen sitä. En nähnyt mainintaa suojakertoimesta tuossa meikkivoiteessa, joten ei sit taida olla. Haluisin löytää just jonkun, jonka kanssa ei tarvii käyttää puuteria ja joka pitäis kiiltelyn kurissa. Myös mineraalimeikit ja etenkin Bareminerals kiinnostaa. Saa nähdä kumpaan päädyn vai pitääkö ottaa molemmat kokeiluun :P

      Poista
    3. Jeps, mä käytän kyllä 50spf aurinkorasvaa tai sit suojakertoimellista päivävoidetta meikkivoiteen alla, et ehkä se vähän auttaa :) Tosin aurinkorasvaahan pitäis lisäillä tyyliin kerran tunnis, että eipä jotkut meikkivoiteen suojakertoimet tai voiteen alle lisätyt arskarasvat enää iltapäivällä taida paljo auttaa :/

      Poista