sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Tänä viikonloppuna...

...olen:

-kaynyt elamani ensimmaista kertaa Broadway-musikaalissa. Innalla ja Danilla oli kaksi ylimaaraista lippua Anything Goes-musikaaliin ja me Ericin kanssa paastiin seuraksi. Musikaali oli paljon parempi, mita olin odottanut. Olin vahan skeptinen, koska en oikeastaan viela kertaakaan elamassani ole nauttinut teatteriesityksesta. Oli vahan eri kaliiberin esitys Broadwaylla kuin mihin Vaasan Kaupunginteatterissa on tottunut!


-kaynyt lenkilla ja tehnyt bleachers-treenin tyokaverini kanssa. Bleachers tarkoittaa siis niita portaita jenkkifutiskentan laidalla.

-katsonut uusimman Vain Elamaa-jakson. Ihanaa, etta se nakyy taalla latakon tallakin puolella! Pelkasin aluksi, etten pysty katsomaan tata kautta, koska mukana on mun kaikkien aikojen inhokki-artisti, mutta se menee ihan jees kun han laulaa muiden lauluja ja muut hanen laulujaan!

Missi kuunteli lauluja poydan alla!

-kaynyt pitkasta aikaa grillaamassa ja saunomassa (ja kisua ulkoiluttamassa) Seabrookissa. Kunnon sauna tekee kylla hyvaa!


Namnam!

-pessyt ja imuroinut autoni ensimmaista kertaa sen ekan kerran jalkeen kun sen ostin. Misu-karvatti tietysti tepasteli sen jo taas ihan karvaiseksi.

-ostanut puhelimen. Meinasi menna hermo tuon kannykan kanssa, kun sivunappi ei toiminut (ei voinut ottaa screen shotteja) ja se oli muutenkin kamalan hidas (muistanette taattoisen puhelinepisodini kun luuri kavi vahan uimassa). Tanaan paatin etta nyt saa riittaa ja hurautettiin kaupoille ja puhelimen kanssahan sielta pois lahdettiin! Nyt kun viela oppisi kayttamaan tuota. Miten paljon voi saman merkin malleissa olla eroja!?


-nauttinut ihanista sopivan lampoisista ilmoista.

Ja nyt on taas sunnuntai-ilta. En tieda miten se on mahdollista, kun juuri vasta askenhan oli vasta perjantai! Toivottavasti tama viikko menee nopeaa kun ensi viikonlopulle on taas kivaa tiedossa!:)

Mukavaa viikon alkua kaikille siella ruudun toisella puolella!

8 kommenttia:

  1. Noi Broadway-musikaalit on tosiaan jotenkin ihan omaa luokkaansa! Mä olen nähnyt Broadwaylla Mamma mian joskus ennen kuin se leffa edes tuli ulos, tykkäsin tosi paljon, ja nyt sitten viime NYCin reissulla Chicagon. Eniten ihmetyttää niiden näyttelijöiden monilahjakkuus: näytellään, lauletaan ja vielä tanssitaan ja tehdään ihme akrobatialiikkeitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja miten HYVIN ne laulaa siinä hyppiessään ja pomppiessaan. Luulin ensiksi että ne lipsä syncaa, mutta oikeastihan ne laulaa! Ihan uskomatonta kyllä. Ja tässäkin musikaalissa oli vielä päälle just niitä (ainakin mun silmissä) monimutkaisia tanssimuuveja! Haluaisin nähdä myös ton Mamma Mian, tulee kuulemma Houstoniin keväällä:)

      Poista
  2. Oih, kuka on sun inhokkiartisti Vain Elämää -ohjelmassa? Mä olen ihan innostunut Elastisesta sen myötä, mahtavaa että tätä sarjaa pystyy katsoo täällä Yhdysvalloissakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin olla mainitsematta sitä täällä ettei kukaan loukkaannu. En vaan jostain syystä siedä sitä hönkimistä ja jouduin Suomessa aina vaihtaa radiokanavaa sen laulujen soidessa :D (Jenni Vartiainen siis...) Mutta kutein sanoin se on nyt tässä Vain Elämää-katsoessa ollut ihan ok kuunneltavaa. Ja ei mulla Jenniä vastaan tyyppinä mitään oo! Mukavanoloinen nainen on! (Kauheeta puolustelua:D)

      Poista
    2. Elastinen on kyllä ihan kingi :)

      Poista
  3. Voi ei, sorry että ajoin sut nurkkaan ja jouduit paljastamaan inhokin :) Onhan se Jenni aika huokailija, mutta sillä on ollut ihan kauniita vetoja musta tässä ohjelmassa. Mutta Elastinen, mä olen Vain Elämää -ohjelman myötä ihan super teini-ihastunut siihen, haha <3 Miten kukaan voi olla niin innostunut koko ajan?! :)

    Eve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettinyt samaa!! Vaikka tulee haikeita biisejä niin Ela on vaan yhtä hymyä! Tosi epätyypillistä suomalaisille olla noin iloisen energisiä..mikähän sen salaisuus on :D

      Poista