keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Kymmenen plussaa, kymmenen miinusta

Noniin olisi ekan haastepostauksen aika eli lista kymmenestä asiasta, joista pidän ja kymmenestä asiasta, joista en pidä. Tämänhän olisi voinut toteuttaa toki johonkin aiheeseen liittyen, mutta esim. Amerikasta olen jo kirjoitellut niin paljon hyviä ja huonoja puolia, että tehdään nyt sitten ihan tälläinen yleisten asioiden lista eli mitä päähän sattui pälkähtämään!


Pidän:
1. Uusien ihmisten tapaamisesta. Varsinkin eri kulttuureista tulevien.
2. Matkustelusta. Niin ranta- kaupunki- kuin aktiivilomista. Shoppailu, sightseeing, risteily kaikki käy!
3. Urheilusta! Sali, jumpat, ratsastus, lenkkeily.
4. Luonnosta. Luonnossa kävely ja oleskelu. Biologia on myös mielestäni tosi mielenkiintoista.
5. Lukemisesta. Tällä hetkellä luen lähinnä blogeja, mutta siis kirjat, lehdet, blogit kaikki menee. Chick Litt-kirjat ovat parhaita!
6. Siisteydestä. Tykkään kun on siistiä olen aika järjestelmällinen ja tiedänkin yleensä aina mistä minkäkin tavaran löytää.
7. Suklaasta. Fazer on parasta!
8. Fiksuista ihmisistä. Mun työkavereista (insinööreistä) suurin osa on ihan super fiksuja ja jaksan aina ihailla sitä.
9. Tyttömäisistä jutuista. Meikit, hajuvedet, merkkituotteet, kauneushoidoissa käyminen...
10. Kirjoittamisesta. (Gradua ei kyllä ollut kiva kirjoittaa, eikä muitakaan kouluhommia.) En voisi esim käyttää kännykän kalenteria "oikean" kalenterin sijaan.


En pidä:
1. Penkkiurheilusta. Mielenkiinto ei vain pysy yllä. (Olen siis aika huono hockey wife).
2. Stand up komiikasta. Mulle tulee vain myötähäpeä. Mitkään Kummelit tai Putoukset ei myöskään nappaa.
3. Kapeakatseisuudesta. Muistanette mun kannan esim erään työkaverini homovastaisuuteen.
4. Pelaamisesta. Uhkapelit, joukkuepelit, korttipelit, tietokonepelit, EI!
5. Eläinrääkkäys. Tämä nyt on sanomattakin selvää. Mun mielestä jokainen eläintä kiduttanut henkilö ansaitsee saman kohtelun itse. Piste.
6. Päällepuhuminen. Niin ärsyttävää ja itsekeskeistä!
7. Politiikka. Se nyt vaan on tylsää.
8. Taidemuseot. En jaksa tuijottaa niitä tauluja. Me kierrettiin Louvre noin tunnissa.
9. Odottaminen. Siis toisten ihmisten. Mun mielestä on töykeää antaa muiden odottaa sinua!
10. Meksikolainen ruoka. Olen yrittänyt. Ei vaan oo mun juttu. Siitä ei seuraa muuta kuin paha olo. Ne margaritat onkin sitten toinen juttu ;)

Siinäpä nämä. Todella syvällistä vai mitä ;)



(Misu ei osaa päättää olisko mielummin parvekkeella vai sisällä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti