sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Obsessed with wings

Niinkuin oon aiemminkin kirjoittanut niin elan kausissa. Sama patee myos ruokaan. Kun innostun jostain ruuasta niin sita pitaa sitten saada koko ajan. Nyt on meneillaan wingsi-kausi! Se alkoi siita kun Eric ehdotti kerran Sam's Boatissa etta tilattais koppa wingseja. En aluksi innostunut asiasta kauheasti, mutta sittemmin siita on tullut oikeen pakkomielle! Niin hyvia ne on! Eilen illalla iski hirvittava himo ja paatettiin lahtea kokeilemaan Buffalo Wild Wingsin wingseja. Kyseisessa ravintolassa ollaan kylla kayty ennenkin, mutta tama oli ENNEN mun wingsi-kautta, eli ollaan tilattu siella vaan kaikkea muuta kuin niita wingseja :D Eric on siita hyva siippa etta seuraa mielellaan mun kausia ja syo kaiken erittain mielellaan!

Ravintolaan lahdossa

Wingsinkiilto silmissa!
Wingsi-mausteita eri tulisuusasteilla. Valitsin mausteet listan keskiosasta ja siltikin paloi suu. En halua edes tietaa milta tuo "blazin" tuntuu suussa :D
Boneless is the way to go!
Eric on jo kauemmin kinunut leffaan, mutta en oo suostunut, koska se on musta rahan tuhlausta (olin puolitoista vuotta leffateatterissa toissa, enka haluaisi enaa periaatteesta maksaa leffalipuista). Tanaan annoin periksi. Leffaksi valikoitui Hercules. En suosittele. Disney-versio on parempi ;)


Minileffalippu
Nyt lahdetaan kavelylle viela ilta-aurinkoon. Oon loytanyt tasta lahelta ihania rivitalo-tyyppisia asuntoja ja kivan puiston ja haluan esitella loydokseni Ericille! Hyvaa alkavaa viikkoa kaverit:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti