lauantai 28. kesäkuuta 2014

Problemos

Tämä töiden etsiminen ja hakemusten kirjoittelu on aika rankkaa. Joka iltapäivä alkaa tuntua siltä että pitäis pienet päikkärit ottaa. Vaikka periaatteesaahan mä en tee mitään. Istun vaan paikallani. Aivot vissiin raksuttaa kauheasti..Hehe! Sama se kyllä oli sillon opiskellessakin. Varsinkin kandi/graduaikaan. Joskus saattoi nukahtaa sohvalle kirjojen keskelle.

Tän hetkiset lenkkimaisemat:)
En tiedä mikä lintu on kyseessä
Mulla on nyt pieni probleema. Mulla ois maanantaina klo 12 haastattelu työhön, joka ei sinänsä niin paljon houkuttele, mutta jossa palkka alkais olla suht kohillaan. Sain kuitenkin tänään puhelun sieltä hotellilta (!?!!!) ja mua pyydettiin tulemaan ma klo 10 käymään ja varautumaan siihen, että siellä menee noin 5 tuntia. Kun kerroin että mulla oisi kyllä yksi toinen haastattelu klo 12 niin se käskettiin perumaan. Kuulostaa siltä kuin ne nyt sittenkin haluaisivat tarjota mulle sitä työtä? Olin jo kerennyt luopua toivosta tuon hotellityön suhteen enkä halunnut mitään "pari kertaa viikossa etutiskillä"-työtä tai voinut edes suostua sellaiseen. Oon päässäni kironnut koko paikan ja jankuttanut itelleni ettei se työ ollut mua varten. Nytkö pitäisi siis asennoitua uudestaan ja uskotella että musta siihen työhön on (mähän alunperinkin mietin että haluanko ryhtyä tähän työhön ollenkaan, kun pitäisi poistua siltä mukavuusalueelta suht reilusti)?

Ääh. Pitää jutella asiasta Ericin ja Katjan kanssa ja toivottavasti saan niiltä vähän perspektiiviä asiaan.

Tähän liittyy vielä myös kolmas MUTTA. Nimittäin löysin yhden tosi paljon mua houkuttelevan ja kiinnostavan työn ja mulle jopa soitettiin sieltä ja kysyttiin muutama kysymys työluvasta ja aiemmasta työkokemuksesta. He sanoivat, että keskustelevat asiasta ja kutsuvat haastatteluun myöhemmin jos siihen tulokseen tulevat että olisin sopiva kandidaatti. Tämä viimeinen työ mua eniten kiinnostaisi näistä ja palkkakin siinä oisi suurinpiirtein sama kuin siinä hotellityössä. Mutta en edes tiedä pääsenkö haastatteluun. Jos sieltä hotellista nyt siis kuitenkin kaiken odottelun ja pohdinnan jälkeen tarjotaankin sitä paikkaa niin pakkohan mun on se ottaa vastaan koska muut työtarjoukset tähän mennessä on ollut niitä tosi surkeapalkkaisia. Pitää vaan toivoa, että jos sen työn otan ettei sitten sieltä enemmän houkuttelevasta paikasta pyydetä haastatteluun. Ongelmia ongelmia... :D

Vaihtoehtonahan tietysti myös on etten saa mitään tarjouksia ja turhaa täällä taas painiskelen ongelmieni kanssa. (Ja tämä tekstihän on nyt sitten lähinnä tälläistä "oman pään sisäistä pohdintaa" julkisesti:D)

Lähenee!

Liian lähelle ei kuitenkaan kannata tulla!
Käytiin viikonlopun kunniaksi hakemassa mun lemppariruokaa taas :)

2 kommenttia:

  1. Voi noita höpsöjä kun ovat erimieltä lähentymisestä noissa kuvissa :)
    Onpa sinulla kauniit lenkkimaisemat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh Misun ei ois pitänyt aloittaa tätä ystävyyttä niin vihamieliseltä pohjalta niin vois nyt saada vähän vastakaikua kun on vihdoin alkanut lämmetä koirakaverille. Harmi vaan että koira pelkää vieläkin saavansa turpaan nyt kun kissa ois kiinnostunut kaverustumaan:D
      Ja kyllä, näissä maisemissa kelpaa kyllä lenkkeillä:) täällä "landella" kun on myös OK kävellä ja lenkkipolkujakin löytyy!

      Poista