torstai 29. toukokuuta 2014

Memorial Day

Noniin nyt kun on toivuttu tuosta hius-disasterista niin voinkin julkaista nama vikat kuvat Memorial Day Weekendilta (joissa mulla viela oli hiukset tallella, nyyh!). (Mulla on joku kirjoituspuuska nyt menossa.) (Kaytan liikaa sulkeita.)(Anteeksi ja anteeksi.)

Maanantaina eli itse Memorial Dayna oltiin grillailemassa Ericin perheen luona. Oli kiva ja rento paiva ja saakin oli viela hyva ennen taman viikon tornadovaroituksia ja sateita. Kaytiin ruuan jalkeen vieressa sijaitsevalla lentopallokentalla pelaamassa beach volleyta (mina olin kylla katsoja, joukkuelajit ei vaan oo mun juttu kiitos yla-asteen ihanan liikkaopen, joka traumatisoi mut) ja sen jalkeen uima-altaalla pulahtamassa.

Ericin pikkuveli Niko poseeraa aina yhta kauniisti
Saatiin kotiinviemisiksi viela suomalaista pullaa seka raesokeria ja kardemummaa, joita ei taalta saa. Voi sitten itsekkin pyorayttaa vaikka korvapuustit tassa joku paiva!

Saatte talla kertaa kaksi loppukevennysta tahan, naista kun ei oikein omaa postausta saa aikaiseksi:

1.Misu paastelee ihmeellisia "piipitys"-aania (availee suuta kuin kala kuivalla maalla) ja kutsuin sita pillipiipariksi. Eric kysyi "What is pillupipari?". Nauroin tuolle pillupiparille kippurassa varmaan tunnin. Ihana suomen kieli!

2. Salilla useampaan otteeseen yksi 40+ nainen on tullut mulle juttelemaan. Noh tanaan han sai vahan hammentyneen olon mulle kun kysyi multa "are you single?". Mun oli pakko kysya etta anteeksi mita (koska en ollut varma kuulinko oikein). No kuulinhan mina. Sanoin etta en kylla ole, johon nainen vastasi "that's too bad cause you are so cute". Mietin aika kauan tan jalkeen etta tulinkohan nyt lesbon iskemaksi (ei silla etta mulla mitaan homoja ja lesboja vastaan olisi:) ), mutta jotenkin tuo tilanne oli vaan niin outo enka oo ikina ennen ainakaan huomannut etta tuo nainen olisi mua silla silmalla katsellut! :D Mietinkin, etta jos naisella on vaikka mun ikainen poika, jota han olisi ollut mulle naittamassa. Who knows...Mutta joka tapauksessa jai vahan ihmetyttamaan ... Nainen ei kylla nayta ihan tarpeeksi vanhalta ollakseen mun ikaisen aiti, mutta mua nyt on taas luultu taalla high school-ikaiseksi etta etta....

2 kommenttia:

  1. Kardemummaa löytyypi Houstonista!:) nimittäin HEB central marketista, joka on siellä Westheimerilla! sieltä saa itse annostella pussiin niin paljon kun tahtoo ostaa, pieni pussi maksoi muistaakseni n. 4-6 dollaria. Paljon parempi, kun sellaiset kardemumma siemenet (vai miksi niitä kutsutaan) jotka pitäis sitten jauhaa (niitä siemeniä oon löytänyt monestakin paikasta). Sieltä oon siis ostanut kardemummaa ja hyvät korvapuustit on tulleet:)

    t. Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa okei :) hyvä tietää tulevaisuuden varalle! Tuo pötkylä riittänee nyt joksikin aikaa ainakin. Ootko jo päättänyt koska tuut takas H-Towniin?:)

      Poista