torstai 13. helmikuuta 2014

Kulttuurieroja

Shoppailun ja ulkonasyomisen pitaisi talla hetkella olla pannassa, koska ylimaaraisen rahan pitaisi menna huonekaluihin ja viisumiin lahitulevaisuudessa. Se ravintoloissa kayminen on vaan niin kivaa. Eika edes kovin kallista taalla. Ja sita harrastettiin lahes paivittain mun kahden edellisen reissun ajan. Tylsaa.

Halusin noin puolet noista kengista

Baybrook Mallille (lahin ostoskeskus) oon eksynyt kaksi kertaa. Tai no E jattanyt mut siihen kun se on matkanvarrella kun se menee coachaamaan. Noh en sentaan kayttanyt kun $15 ekalla kertaa ja vajaa $30 tokalla. Keskityin siis lahinna kuolaamaan kaikkea ihanaa. Sanoinkin eilen E:lle etta seuraavan kerran saan shoppailla vasta kun Saana tulee tanne.

Eilen oli siis tama toka kerta Baybrook Mallilla. Taalla on jotenkin niin paljon paremmalla tuulella kun ihmiset hymyilee ja sanoo "hei" jos sattuu kattomaan paalle vahan pidemman aikaa. Suomessa tuollainen ei tulisi kuuloonkaan. Yhdessakin kaupassa eras nainen kysyi multa kummat kengat mun mielesta on hienommat. Ensin en tajunnut etta se puhui mulle, seuraavaksi luulin etta se luuli mua myyjaksi, mutta kaipa se vaan ajatteli kysya mun mielipidetta kun seisoin siina vieressa ihailemassa kenkia.

Yksi asia mista en ole kauhean innostunut on se etta mua rouvitellaan koko ajan. Miksen voi olla vaan "miss", kuulostais paljon nuoremmalta ! :D

Tuolla ostarilla on muuten baari. Sielta saa juoman muovimukiin ja saa lahtea shoppailemaan se kadessa. Ei muuten toimisi Suomessa! Aika hyva keksinto kyllakin... :)

Valentine's day-kekseja
Toivottavasti saan jotain muuta kuin tallaisen huomenna...

1 kommentti:

  1. I agree, täällä on kyllä tosi helppo ja kiva lähtee vaan ulos syömään kun ei ole edes kovinkaan kallista :D sulla vissiin on jo jenkkinumero? Voitas sopia jos vaikka nähtäis ensi viikolla tai miten vaan, mulla on ollu tosi kiire tällä viikolla ja kaiken lisäksi vähän flunssainen olokin.. mutta tässä mun numero niin voit vaikka laittaa viestiä ja helpompi olla yhteydessä:)
    832 nine41 two182
    (laitoin ton tolleen oudosti koska en halua että mitkään botit etsii mun numeron ja alkaa lähetteleen outoja viestejä jne joten älä ihmettele:D )

    VastaaPoista