keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Pian

Päivät Suomessa alkaa käydä vähiin. Toisaalta aika haikeaa, kun ei tosiaan tiedä koska tulee tänne seuraavan kerran. Tällä viikolla olen yrittänyt saada viimeisiä käytännön asioita hoidettua ja kämppää tyhjättyä että uusi vuokralainen pääsee muuttamaan tilalle. Hyvä juttu mun kannalta oli että sain myytyä loput huonekalut tälle henkilölle, eikä siis tarvi alkaa niitä roudaileen mihinkään / myymään mitään muuta kautta. Olen myynyt (ja myös lahjoittanut) arviolta noin 80% mun vaatteista, dvd:eistä, kirjoista, sisustustavarasta ym krääsästä. Houstonissa odottaa myös mua jo noin 5 pussia sinne jättämääni tavaraa :)

Kavereita ja perhettä olen myös yrittänyt nähdä nyt niin paljon kuin voin kun ei sitten tiedä koska nähdään seuraavan kerran. Keskiviikkona oltiin rakkaan ystäväni Saken kanssa yhdessä Vaasan teinihel**teistä Hullussa Pullossa. Ihan kuolluttahan siellä oli.

Myös toisen kerran eksyin pubiin tällä viikolla. (Joo mulla kyllä piti olla tipaton mutta se lopahti sitten noin puolessa välissä tammikuuta kun tajusin että tää on mun vika kuukausi Suomessa, niin pitäähän mun juoda kuten kunnon suomalaiset konsanaan.) Oltiin tuolla El Gringossa ja tajusin vasta ekan kerran että siellähän on jenkkisisustus. Piti sittten poseerata vapaudenpatsaan kanssa ...

 

Pelattiin myös Huojuvaa tornia.

Saana, Tytti-pikkusisko ja Jussi

Huom! Saanan cowboy-style. Sattumaako?
Voin muuten jo näin heti käteen ilmoittaa että mitään hienoja kuvia ei tästä blogista tule löytymään. Kuvat on otettu kännykällä vailla minkäänlaisia valokuvaajan taitoja. Haluan niitä silti lisäillä koska itse ainakin tykkään enemmän lukea blogeja joista löytyy kuvia :)

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Ilmoitahan kun olet Houstonissa, ja jos kiinnostaa hengailla toisen suomalaisen kanssa niin voidaan vaikka nähdä:)!
    t. Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä!! Tuun oleen niin tylsistynyt kun mies on töissä kaiket päivät ja itse kotivaimona :D seura kyllä kelpaa

      Poista
    2. Keksitään sitten jotain tekemistä:) joko sulla on jenkkipuhelin vai hankitko vasta sitten kun tulet?
      Jostai syystä en pääse kirjautumaan mobiililla tuonne mun tilille niin nää kommentit tulee anonyyminä.

      -Anu

      Poista
    3. Hankin puhelimen ja numeron vasta sitten kun tulen...Jostain luin että siihenkin tarvisi jo amerikkalaisen hlötunnuksen ja eihän mulla sitäkään oo vielä. Jos sillä sitten aloittaisi :)

      Poista